November 24, 2008

INFO-INFO-INFO!

Hea sõber/tuttav/sugulane/või lihtsalt suvaline tont!

6.12.08 toimub ürituse „Pidu algab kell seitse!“ raames minu sünnipäeva tagasihoidlik tähistamine.

Peo kirjeldus: täiuslik kaos

Kavas: ohtralt ilusaid inimesi (kõik on läbinud Märdi kvaliteedikontrolli), tervitusnaps uksel, läbi õhtu toimuv mäng „Tegu või tegu“, hea muusika (James Brown, The Beatles... NB! Muusikat valib seekord Märt ainuisikuliselt!), üllatuskülalised, ajakirjandusosakonna kurikuulus bool, tõenäoliselt midagi ka süüa, Mirko Kännu luuletus (spetsiaalselt mulle kirjutatud), lühike ülevaade karskusklubi „Lasnamägi kaineks!“ senisest tegevusest (esitab Allan), sünnipäeva videoküsitlus (vastutab Külli), peo lõpetab esimeste politseipatrullide saabumine kell 3.20, kui me pole naabrite mitmete-mitmete palvete peale muusikat vaiksemaks keeranud.

Eesmärk: testida kui palju inimesi mahub mu korterisse

Koht: minu kodu (Luha 16-15)

Aeg: 18.30

Kink: Ausalt täielikult vabatahtlikkuse alusel. Sobivad nii toidud, joogid, riided, raamatud, tööstuskaubad kui ka sularaha (NB! Siin listis POLE TÕESTI lilli ega mingeid nipsasjakesi).

Tervitusnaps: Valik – viin, tekiila, rumm või viski (tervitusnaps on kohustuslik).

Tagasiside: Andke kindlasti oma tulekust/mittetulekust ja tervitusnapsi eelistusest teada (PALUN JÄTKE SEE SIIA KOMMENTAARINA). Lisaks informeerige, kas saabute saatjaga või ilma.

Ja veel: öömaja saan pakkuda vaid äärmise häda puhul


30 comments:

Anonymous said...

SHJ jääb seekordselt tervitusnapsult kahjuks eemale koos saatjatega..

Simona
Helen
Jako

Anonymous said...

Paraku jõudis üks Tartu tegelane oma sünnipäevakutsega ette nii et ka mind, kulla Märt, sinu peol olema ei saa.

Kristiina

Allan Paiste said...
This comment has been removed by the author.
Allan Paiste said...

[Närviliselt] Tore on! Ma ei oska kommentaare jätta.

Katse 2: Allan tuleb kaas-kooslasega. Lühietüüdi vormis aruanne on koostamisel. Proovid algavad homme.

rallukas said...

Raili tuleb ;)

Anonymous said...

Saabun tõenäoliselt kaaslasega ning kõige tõenäolisemalt on tervitusnapsu eelistuseks rumm. Tänud kutsumast!

Tiu

Märt Roosna ja Meediapeegel said...

Paluks ikka siin registreerida! Ja korrektselt: joogi ja kaaslaste kohta infot jagades. Muidu ostan midagi liiga vähe ja midagi liiga palju.

Noormehed, teile hea uudis: juba on registreerunud viis seksikat ja muidu vallatut vallalist neidu! Igale maitsele midagi.

Anonymous said...

mina tulen. kaaslase jätan koju, sest tal on komme ennast üleliia purju juua ja rumalusi teha.

tervituseks võtan rummi. mitu tükki, koos koolaga. teistmoodi ei oska enam elada.

Piret said...

Vabandust esialgse segaduse pärast, aga nagu ikka, ei saanud ma kohe kõigest aru. Mina tulen ka! oma võluva ka(a)slase jätan kaasa võtmata, sest ta pole inimfoobiast endiselt üle saanud :)

Muuseas, kui see postitus jõudis kohale, siis ma järelikult suudan kirjutada "siveracw". Kah mul turvasüsteem :P

Piret said...

Ahjaa, tervitusnapsiks maitseks tekiilat. Ehk on hea...

Unknown said...

Kaaslasega läbirääkimised käivad. Täkiila.

Anonymous said...

Tellin rummi koos kaaslasega, sest mina omi ühes ei võta.

@mirx said...

tulen; ja kuna vajaka on vallalisi mehi, siis üksi. tervituseks võtaks tekiilat, samas rumm maitseb ka hää

Märt Roosna ja Meediapeegel said...

Selge. Mirkole topelttervitus.

Unknown said...

H&S saabuvad paaris, Hannes tervitub kolme eest, kusjuures sellega, mida üle on :P.

lauri said...

Tankler tahab ka tulla. Võtab Tisleri kaasa. Mõlemale tekiilat, palun. Eriti uksel, aga võib ka hiljem.

Unknown said...

Tulen ikka ja võtan kaaslase ka kaasa, koera jätan koju. Kaks tekiilat meie tarbeks kõrvale panna palun!
holger

Anonymous said...

..järg, kuid tervitusnapsu võib saata Pärnusse..

S - teeb tutvust tekiilaga
H - passib hästi rumm
J - manustab ginni

SHJ

Unknown said...

Mina ka tulen (eeldusel, et sinu kvaliteedikontrollist läbi pääsen). Muusikavalik tundub OK, alkoholi võin tarbida suurtes kogustes erinevaid marke. Kaaslast pole.

Anonymous said...

üritab kohale jõuda ka üleviaduktinaaber ja siis korteris võtta nii palju või vähe ruumi kui on vaja.

alati abivalmis,
siiralt teie
repnau

Ranno said...

Tulen arvatavasti üksi ning tervitusnapsiks soovin rummi...

Anonymous said...

tulen, kuna kaugelt pole tulla. kaksi. Joome kõike ja palju.

Mirgo said...

Tulen üksi ja joogiks ehk rumm.

Anonymous said...

Tulen üksi, joon tekiilat.

Anonymous said...

Mina Urmas Ott tulen. See sünnipäev esinen ainuisikuliselt, Egle jääb koju haigust põdema, sest järgmine nädalavahetus vaja meil mõlemal sünnipäeval olla!!

Anonymous said...

Urmas tuleb, aga seekord üksinda!!

Anonymous said...

1. Kui sinna ainult paarid tulevad, siis ma ei tule.
2. Loodetavasti ei hakka keegi tittesid kaasa vedama.
3. Pakutud tervitusnapsud pole minulikud, võtan enda oma ühes.

Märt Roosna ja Meediapeegel said...

1. Piret olen sulle välja vaadanud viis vabariigi parimat poissmeest, kelle hulgast saad valida.
2. Kui Gunn (vanus vist 18,5) titeks ei kvalifitseeru, siis rohkem ei tule.
3. Aga palun! Too mulle ka!

Allan Paiste said...

Kõhõmm. Sekkun ka (uuesti). Tervitus: Morss
Olemine: Tekiila
Hüvastijätt: Tekiila

Märt Roosna ja Meediapeegel said...

Õhtu jook on ikka bool. Ma ostsin juba vajalikud materjalid ja pange ära.